10 Mart 2014 Pazartesi

Selena Gomez: “Bana İlham Veren Herkese Minnettarım”

Selena Gomez ve Demi Lovato geçtiğimiz haftaVariety Humanity Galasına katılmıştı. Selena gala sırasında bir konuşma yaptı ve Demi’ye teşekkürlerini sundu.

“Gerçekten bana böyle inanılmaz insanlarla dolu bir yerde olmaktan gurur duyuyorum. Aileme teşekkür etmek istiyorum. Onlar bana paylaşmanın önemini öğretti. Söylemek zorundayım, Demi’ye teşekkürlerimi iletiyorum.”

“21 yaşındayım ve buradayım. Bazen her şeyi elinde tutan bizmişiz gibi hissediyorum. Bana her gün ilham veren herkese çok minnettarım. Biz gerçekten tamamen önemli olan bu nesile ilham odağı olacağımızı umuyoruz. Bu yüzden çok teşekkür ederim.”

Share this

1 Response to "Selena Gomez: “Bana İlham Veren Herkese Minnettarım”"

  1. İlginc bilgiler alıyorum mynet cinsellik odasında geçen gün farklı bir

    bilgi ile karşılaştım. ;) bazende, farklı şeylere denk geliyorum, yinede paylaşım ve bilgi için teşekür ediyorum

    YanıtlaSil